Liko:
Liko:

Asmenų aptarnavimo teismuose vertinimas

Gerbiamasis / Gerbiamoji,

Nacionalinė teismų administracija siekdama didinti teismų veiklos efektyvumą, stiprinti visuomenės pasitikėjimą teismais ir gerinti asmenų aptarnavimą, rengia asmenų aptarnavimo teismuose modelį. Šiuo tikslu atliekama apklausa, kuria siekiama išsiaiškinti, kaip institucijos vertina asmenų aptarnavimo teismuose kokybę. Maloniai prašome Jūsų atsakyti į žemiau pateiktus klausimus.

Pildant klausimyną, maloniai prašome vertinti asmenų aptarnavimo teismuose visumą, t.y. dažniausiai pasitaikančią teismo darbuotojų elgseną atvykus į teismą ir / arba aptarnavimo kokybę telefonu, raštu, o ne atskirą asmenų aptarnavimo situaciją. Išskirtinius teigiamus ar neigiamus atvejus, kuriuos norėtumėte paminėti, maloniai prašome įrašykite laisva forma prie 4 ir 5 klausimų.

Nuoširdūs ir išsamūs Jūsų atsakymai bus naudingi gerinant asmenų aptarnavimo kokybę teismuose. Klausimyno pildymas užtruks iki 10 minučių. Dėkojame už Jūsų laiką, įžvalgas ir bendradarbiavimą.

Testo laikymas jau užbaigtas.

© 2024 m. Žmogaus studijų centras